BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 11 June 2011

stEp By stEp...............

urm ntah la nk create apa....hmmmmm step by step....2  lah tajuk yg aku dpt tuk mulakan penulisan aku nie pd 11 june 2011.........hehe aku ni x lah pndai nk menulis cm org lain...tp aku dh mula berjinak nk menulis..disebabkan aku ska bercerita...bila aku bercerita shaja....xda bukti yg aku ni mulut murai...jd aku mulakan dgn menulis pada hari nie.....hahahaha 
Firstly, aku nk memperkenalkan diriku...
dan ini lah wajahku pd tahun 2011...
urmmmmmmmmm...
ramai yg ckp..."eh npe x sama eh??"
urmm aku pon terdiam dan no komen...
btol aku ckp...xdak lgsg aku penah edit gmba aku utk nmpak kn nya cntik...
huhu
ni lah anugerah Allah..so aku redha...
serba sikit tentang aku...
aku ni suka mepek...peramah...
macam-macam lagi lah..huhu...
so jgn segan-segan klik follow aku k..huhu

No comments:

Post a Comment